Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

mandag den 22. august 2016

Hvad er der i min (m)uglepose? - **Forfatter version** - August 2016

Når jeg tager på inspirationstur, skrivetur eller bare en gåtur, så tager jeg altid min Uglepose med! :) - Den er hjemmelavet og givet til mig i gave af mine søde små fætre fra Randers! Den er bare helt perfekt i størrelsen og så er den bare alt for nuttet!

Notesbøger

Ingen skrivning uden noget at skrive i. Der er lidt at vælge imellem her. Jeg plejer at tage en notesbog med som jeg selv har lavet (Se her hvordan), hvor siderne kan tages ud og nye kan tilføjes.

Hvis ikke, så bruger jeg en af de mange notesbøger jeg har akkumuleret gennem tiden, for ja, jeg har et problem.

Det her er bare nogle af dem jeg har...

En notesbog der er helt særlig for mig, er den blomstrede i midten, på øverste billede. Den fik jeg fra mine oldeforældre, da vi skulle tømme et helt liv af minder. Den første side var en instruktion i DVD-maskinen, men den rev jeg langsomt ud, sagde undskyld op til himlen og bruger den nu som forfatterhæfte til tips og tricks, øvelser, synonym-ords samling og meget mere. Den er altså speciel.



Gag & Gøglerier
Dem har jeg mange af. Alt muligt underligt, som man kan bruge til at få inspiration.
Foruden mine to æsker med Rory's Story Cubes, har jeg også nogle køleskabsmagneter i emnet "Kærlighed".
De kan bruges til ALT muligt, og fordi de hænger lige ved siden af mit skrivebord, så bruger jeg dem stort set hver dag! De er det værd, at investerer i! :)

Nu til de der terninger. De er godt nok svære at bruge. Ikke fordi jeg ikke ved, hvordan man kaster med terninger, men fordi de er UDFORDRENDE!
På den gode måde. Man skal kaste med alle 9 terninger, der hver har nogle billeder, og så skal man danne en historie ud fra de ni billeder. Det kan være svært og der kommer nogle gange nogle dårlige historier ud af det, men en dårlig tekst er bedre end ingen tekst, som nogle kloge mennesker hele tiden siger ;) (Bl.a. mig selv).

 Af skriveredskaber bruger jeg min gode gamle Pentel Twist Erase i 0.7 mm, som jeg også bruger til at tegne med. Når jeg har været på skrivekursus, har jeg også haft tre kuglepenne med i farverne sort, blå og rød, til kommentarer, hvilket er en god ide, da det så adskiller sig fra teksten, skrevet med blyant.

Når jeg er til oplæsninger og arrangementer, hvor jeg skal signere bøger, tager jeg min Swarowski kuglepen med. Jeg fik den af mine forældre til min Reception, ved min første bogudgivelse og jeg er rigtig glad for den!



Jeg håber i kunne lide dette lille indblik i min (m)uglepose! :) - Hvis i kender til andre finurlige og løjerlige ting man kan bruge som forfatter, så skriv gerne en kommentar nedenfor! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar