Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

onsdag den 13. juli 2016

Tegn-den-igen UDFORDRING - *Aflyst*


Tegn-den-Igen - UDFORDRING

Hjælp mig med at vælge en illustration, som jeg skal tegne igen, ny-fortolke og forbedre, så det kommer til at ligne en helt ny tegning! :)

DENNE konkurrence er blevet AFLYST pga. manglende deltagelse!

OBS!
*** Du vil få chancen for at VINDE tegningen, når den er blevet lavet! :) ***

Stem i boksen til højre og skriv en kommentar nedenfor inden den 19/9 kl. 23.59! :)

Vinderen trækkes fredag den 30/9 og offentliggøres her på siden og på min facebook, så hold øje med om dit navn bliver trukket! :)


Betingelser for at vinde:
1. Skriv en kommentar nedenfor med den illustration du synes skal vinde (Stem også gerne i boksen til højre)

2. Dit fulde navn skal være synligt i kommentaren, så jeg kan kontakte dig efterfølgende, hvis du vinder.

3. Du skal bo i Danmark.

4. Såfremt den udnævnte vinder ikke giver sig til kende indenfor 72 timer, forbeholdes retten til at videregive præmien til anden side.

5. Al deltagelse skal ske FØR den 19/9 kl. 23.59. Alle andre forsøg efter dette tidspunkt vil blive set bort fra.

Fra Venstre:
1. Årstidernes gudinder (2015)
2. Havfrue (2015)

3. Indianerbørn (2015)  


4. Venstre: Selvportræt (2014)
5. Højre: Månegudinde (2013)


6 kommentarer:

  1. 2: Havfruen :D Måske en nyfortolkning af HC Andersens havfrue? (Altså, ikke Disneys, men ud fra historien?)

    SvarSlet
  2. Ikke helt sikker på jeg fik stemt rigtigt, men synes du skulle tegne nr. 3, fordi den har en fantastisk stemning og jeg elsker at der er en rigtig fin baggrund :)

    SvarSlet
  3. 4. Selvportræt!
    Det er svært at vælge, men den er virkelig sød og flot!

    SvarSlet
  4. Årstidens gudinder - gerne i farver :)

    SvarSlet