Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

søndag den 1. maj 2016

Skrivesøndag 4# - Søndag 1/5 2016


Skriveproces: SIDSTE Øjebliks-typen
Indrømmet! Jeg er doven! Så doven faktisk, at jeg først LIGE har skrevet den myte, jeg lovede, skulle være færdig til i dag (Skrivesøndag 3#). Men det vigtigste er, at jeg har fået skrevet NOGET! Især nu hvor eksamenerne trænger sig på og stress breder sig i hele kroppen!

Inspiration og Ideer:
Denne weekend har jeg været hjemme og vende i Esbjerg. Udover endnu en dag med fødselsdagsfejring, havde jeg en inderlig længsel efter Marbæk! Den mest rå natur der findes i omegn af Esbjerg (Ifølge migselv). Her kan man altså få en masse inspiration!

Ugens bog:
Samme som sidst, "Det Gyldne Kompas" af Philip Pullman. Jeg er dog (Næsten) færdig med den bog jeg læser til skolen (Det man kalder Uni), og den er virkelig spændende!

Ugens sætning:
Gå mod livets navle og med sindets intensive øjne

Næste uges mål:
Denne gang fik jeg min mor til at vælge et tal, så jeg kan få skrevet en ny myte, helt uden at snyde, ved at vælge en der lyder spændende, og det blev:
Myte 17. Hvordan bier fik deres brod
Det skal nok blive spændende.... Eller... Ja. nu ser vi. Der bliver i hvert fald skrevet en myte til næste uge...


Kunne i tænke jer at se den myte jeg skrev i dag, om "Hvorfor fugle flyver og fisk svømmer" ? Så skriv en kommentar nedenfor! :)




3 kommentarer:

  1. JA - jeg vil gerne læse den! :)
    Kan du ikke evt. lægge dem op som pdf'er så man kan hente dem til sin e-book reader? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De kan desværre ikke lægges op som PDF - med mindre der er nogen der har forstand på "Blogger", men jeg arbejder på en løsning ;)

      Slet
  2. Jeg vil vildt gerne se den myte du skrev :-)

    SvarSlet