Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

søndag den 17. april 2016

Skrivesøndag 2# - Søndag 17/4 2016


Hvad sker der nu... "Writing Prompts"

Den forgangne uge har været meget kaotisk!
Jeg har været så skuffet over mig selv og min mangel på selvdisciplin og motivation. På trods af mangel på timer i døgnet, har jeg dog haft tid, men brugt den forkert, så jeg ikke har fået skrevet den mængde tekst jeg ville.

MEN.... Jeg har dog fået skrevet! I stedet for at skrive flere sider på en lang roman, fandt jeg det nemmere og lettere overskueligt, at skrive små sætninger og "writing prompts" til mig selv. (Se denne artikel, for at finde ud af hvad en Writing Prompt er).

Jeg har som sædvanlig haft brugt mine køleskabsmagneter, hvor jeg har skabt nogle forskellige sætninger! :) - Og der skal ikke snydes for en lille sætning:

Stum sang trodser tidens mørke ansigt

Mine planer for næste uge, er at få MEGET mere skrevet, af længere, sammenhængende tekster! Og få gang i min drømmedagbog igen... Der sker SÅ meget oveni mit hoved om natten, som er virkelig godt fundet på, at det er synd ikke at skrive ned! Forrige nat indspillede jeg en film, i hovedrollen som en 12-årig pige. Det kommer nok af, at jeg gang på gang bliver bedt om at fremvise ID diverse steder, selvom jeg er pinligt langt fra at være 18 (LÆS 21)...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar