Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

tirsdag den 24. november 2015

VIND stor julepakke! Julekonkurrence! AFSLUTTET


Så er der PRÆCIS 1 måned til juleaften! DET skal fejres! Derfor udlodder jeg 1 julegavepakke til 1 heldig vinder! :) - Alt du skal gøre, er at LIKE min Facebookside og skrive i en kommentar enten her nedenfor, eller i opslaget på Facebook, hvem du vil give min børnebog "Da Victor rejste til den 7. himmel for at finde Bedste" til.

***

Denne konkurrence er på ingen måde sponsoreret af eller afholdt af Facebook eller andre medier.

***

Konkurrencebetingelser:
- Deltagere skal være bosiddende i Danmark.
- Deltagerne skal have tydelig navn (Facebook eller kommentar nedenfor), så vinderen kan findes.
- Såfremt førstnævnte vinder ikke svarer efter 72 timer, frafalder præmien og retten til at videregive præmien forbeholdes.
- Konkurrencen kører fra 24/11 til og med 12/12 kl. 23.59. Al deltagelse efter dette tidspunkt vil ikke blive medtaget.

***

Så er der ikke andet at sige, end held og lykke og glædelig jul! :)

***

DEL meget gerne dette opslag, så flest mulig kan få chancen for at vinde denne gavepakke! :)

2 kommentarer:

  1. Til min lille bror på 6.
    Hilsen Patrick Ville

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker at give bogen til mit praktiksted (vuggestue+børnehave) som jeg lige er startet i her til december :-)
    Mange julehilsner Janie skytte

    SvarSlet